Horská chata

Hájenka Krkonoše

Hájenka

Vaše horská chata

Vítejte na horském hřebenu v Peci pod Sněžkou v oblasti s názvem Hrnčířské boudy. Pokud znáte lyžařský vlek Zahrádky, tak naše chata je dostupná z jeho horní stanice. Leží v nadmořské výšce 1035 m n.m., takže v zimě s dostatkem sněhu a v létě je dobrým výchozím bodem na procházky po celých Krkonoších.

Hájenka je původní roubená bouda z konce 19. století, po celkové rekonstrukci. V minulosti byla propojena s rekreačním střediskem, stojícím na vedlejším pozemku, který je též v našem vlastnictví, ale v tuto chvíli není v provozu.

Chatě po rekonstrukci zůstala romantika původního osidlování Krkonoš, ale jinak je moderně vybavená.

Procházky, sport, horské túry, lyžování, houbaření nebo jenom dýchání čerstvého vzduchu a dokonalý relax.

Vybavení

Hájenky

Společenská místnost

V hlavní místnosti je k dispozici Led TV s úhlopříčkou 110 cm, stolní hry, krb a vice než 350 knih všech žánrů. V hájence je k dispozici WiFi zdarma.

Herna

herna_image

Děti i dospělé určitě potěší vybavená herna se stolem na ping pong, stolní fotbal, air hokej a terčem na šipky.

Kuchyně

kuchyn

K dispozici máte plně vybavenou kuchyňku, včetně myčky nádobí, mikrovlnné i pečící trouby, toasteru, automatu na kávu a další.

Kontakt

Kde nás najdete a jak se k nám dostanete

wifi-symbol-hi

Horská chata Hájenka

Černý Důl, č. p. 177

GPS souřadnice chaty: 50.6676281N, 15.7167603E

odkaz na mapy.cz   •   odkaz na mapy.google.cz

tel. pronájem: +420 602229284

tel. správce: +420 727899635

e-mail: info@hajenka-pec.cz

Výhodou je, že k nám nemusíte oklikou přes Pec pod Sněžkou, ale daleko bližší cestou přes obec Černý důl.  V zimních měsících zaparkujete v areálu Myslivna na našem parkovišti vyznačeném v mapě, v nadmořské výšce 750 m n.m. a dále budete pokračovat rolbou nebo na sněžném skútru. V létě je příjezd až k chatě. Prosíme hosty, aby přijížděli mezi 16:00 – 18:00 a v den odjezdu opouštěli pokoje do 10 hodin.

Cesta v zimě

V Černém dole jedete směrem na Jánské lázně, u továrny Mileta zahnete doleva a pokračujete pořad rovně cca 1km. Na konci cesty je rozcestí u Myslivny, kde vůz necháte na parkovišti.
GPS souřadnice zimního parkoviště: 50.6501564N, 15.7140367E
Dále budete pokračovat rolbou nebo na skútru.

Cesta v létě

V Černém dole jedete směrem na Jánské lázně, u továrny Mileta zahnete doleva a pokračujete pořad rovně cca 1km. Na konci cesty je rozcestí u Myslivny, kterou objedete zleva a pokračujete podél říčky Čistá ještě 2km do kopce. Minete zelenou budovu Cihlářky a přijedete na Hrnčířské boudy. Hájenka je první po levé straně.